Dag 1- Presentera mig själv

Jag är en tjej på 18 år som går sista året på samhällsvetenskapsprogrammet, som tyvärr är ett program som jag inte trivs särskilt bra med utan bara valde eftersom jag inte hade någon aning vad jag skulle bli vilket jag fortfarande inte har. Jag bor i Svensbyn med min familj och där har jag bott hela livet, och det är även en by jag har trivts med och även fast det idag känns jobbigt att pendla från Svensbyn in till stan så är det inte en by som jag ångrar att jag har fått växa upp i.

För tillfället håller jag på med körkortet vilket tar upp väldigt mycket av min tid eftersom körkortet verkligen är någonting jag vill ha och då presterar jag även hårt för att få det. På fritiden håller jag också på att boxas, vilket jag dock inte har börjat med seriöst så mycket än men jag hoppas att det kommer bli mer seriöst för mig snart, när jag har lite mer tid till överst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback