Cat in a bag

Idag är en trött dag, och idag är inte heller en dag som jag har tid att vara trött på. Alltså en dålig trött dag. Måste plugga, måste städa.. Var tänkt att jag och Sara skulle på boxningen idag, men vi hade ingen bensin i våran bil och det var något fel på Saras så inte blev det inte, vilket var synd, hade nog blivit pigg då..

Så istället har jag pluggat körkortsteori, denna eviga körkortsteori som aldrig verkar ta slut, dessutom blir det ännu mindre kul när man har massa annat plugg på sidan om. Har en bokrecension som ska vara inlämnad imorgon, fast den är nästan klar tack vare att jag hann plugga litegrann på skolan, tack gode gud för det. Jag har även något mystiskt muntligt psykologiprov imorgon som jag inte känner mig så taggad på eftersom det inte känns som om jag har så bra koll, men det kommer nog förhoppningsvis gå bra ändå, har ju varit med på alla lektionerna och fört anteckningar och så, och så tror jag inte det ska vara så svårt.

Vad mer då? Väntar på att Anton ska komma och skickade just ett litet hot sms där det stod "Du borde vara här nu..", om jag var Anton skulle jag vara jätterädd, coz I'm a very scary women. Hehe. Nej men nu ska jag se lite gossip girl medans jag väntar på gullegrisen min. Vi hörs folks!

Plugga plugga pluugga

Kolla hur jag hittade Lea för ett tag sedan förresten. Cat in a bag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback