Wiihoo!

Helgen blev otroligt trevlig och spenderades med otroligt trevliga människor! På valborg var vi då först hos mig i Svensbyn och käkade och sen bestämde vi oss för att fara in till stan och umgicks med lite folk där. Vi kom hem till Anton kring 3.00 någon gång. På lördagen så låg vi bara och degade först och jag hade lite ont i magen så orkade inte göra så många ryck men senare på kvällen så for vi ändå till Martin och såg lite film medans dom drack. Vi kom hem rätt så tidigt, kring 00.40 eller någonting sådant skulle jag tro.

Idag är jag dessutom på grymt bra humör! Imorse när jag vaknade var jag trött och hängig, men när jag kom till skolan och började skoldagen med att spika ett prov i företagsekonomi blev jag otroligt glad eftersom det är första gången jag har spikat ett prov tror jag. Det känns så otroligt bra!

Men nu ska jag försöka att plugga lite eftersom jag har mycket att göra. Men vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback