Sunday.

Dagen började med att jag och Anton vaknade kring 12.00 efter en kväll som blev inte blev som vi trodde att den skulle bli. Det var tänkt att vi skulle vara med lite folk men det blev alldeles för sent eftersom Anton ville att vi skulle hälsa på hos hans mor som kom hem från Mallorca i fredags så då for vi dit i tro om att vi bara skulle vara där ett litet tag men så blev det inte riktigt. Det var nämligen fullt av folk där så vi stannade lite för länge och fick i oss någon drink så vi bestämde oss för att stanna där resten av kvällen istället och det var ändå trevligt kan jag tycka. Kring 1.00 eller vad nu klockan kan ha varit så cyklade vi in till stan och käkade på big boy och efter det så for jag och Anton hem och sov igen.

Så dagen började ju då som sagt med att vi vaknade kring 12.00 och vi var som vanligt inte ens lite bakis. Så underbara Anton gjorde frukost på sängen och så satt vi där i sängen och mös och käkade frukost. Vilken man jag har! Iallafall så reste jag mig upp från sängen första gången kring 15.00 då vi bestämde oss för att fara och handla grönsaker och dipp och sen fara till Antons pappa och äta där, och sagt och gjort. Efter vi hade ätit kom även Tobbe och Mats till Anton och umgicks med oss ett tag fast efter ett tag bestämde vi allihopa för att fara hem till Svensbyn och se en film här, och det gjorde vi också. Som jag älskar söndagar ibland! Men nu ligger karln min och väntar i sängen så jag ska gå och göra honom sällskap. Men vi ses när vi ses! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback