Stressigt!

Ojojoj vilken stressig dag detta kommer bli! Nu är jag på skolan och vet inte vad jag ska göra, ska nog vänta tills Marina slutar och sedan gå ner på stan en stund eller någonting, sen ska jag väl till Anton och umgås med honom och när mamma slutar jobba åker jag med henne till Svensbyn för att duscha och byta om. Sen klockan 21.15 blir det bio med min syster Therese, och gissa vilken film? SEX AND THE CITY 2 ofcourse! Jag vet inte riktigt hur lång bion är, men när den är klar så ska jag och Anton fara till Carro i Pitholm där det vankas fest. Och ja, jag är rätt så stressad men det ska nog gå bra.

Har förresten inte ens börjat packa än och far till  Spanien på måndag, fast har inte fått resväskan än som jag ska låna av Therese utan den ska jag få idag, så får väl börja packa imorgon eller nå. Igår köpte jag förresten skavsårsplåster och ett nytt "solstift" som jag så fint valt att kalla det. Det är ett stift som är till främst för ansiktet men eftersom jag har pigmentfel så måste jag smörja in mig där istället. Om ni inte vet vad pigmentfel är så är det att jag inte har någonting pigment på vissa ställen, jag har som två små fläckar, en under armen och en på ryggen och då måste jag alltid smörja in dom när jag utsätts för sol eller nå. Intressant va?

Igår var vi förresten på "Killkväll" fast jag måste då säga att det var minst lika många tjejer där som killar. Fick en tubtop av Anton för 50:- från H&M så nu är jag lite mer laddar inför måndagen, hehe. Men nu ska jag gå och kolla om Marina har slutat, men tills vidare så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback