Spanien imorgon!

Äntligen har jag packat klart! Eller ärligt talat var det jag som slängde kläderna på resväskan och Anton som packade ner dom så fint. Han är ju underbar! Anton har även slingat mitt hår idag och målat mina tånaglar, det roliga är att han var riktigt bra på det, kanske han har gjort det förr? Hmm..

Nej men hur som helst så är jag ju otroligt nervös inför morgondagen eftersom det blir första gången jag flyger och far utomlands och jag kommer bo hos en främmande kille som nog mest troligt inte pratar så mycket engelska, men det ska nog förhoppningsvis gå bra iallafall hoppas jag. Men nu ska jag gå och lägga mig med Anton i sängen och spendera våra "sista" timmar tillsammans, men vi får se om jag skriver någonting medans jag är i Spanien, det finns risk för det! Men annars så hörs vi väl när vi kommer hem, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback