Kom och hjälp mig!

Idag var det exakt två veckor sen jag uppdaterade och jag lovar att jag ska skärpa mig. För tillfället mår jag allt annat än bra, jag har fått en blandning mellan förkylning och magsjuka. Jag som aldrig är sjuk får allt på en gång istället, lyckat. Mådde jätteilla under skoldagen igår så for hem till Anton redan efter första lektionen. När jag kom hit så låg jag mest i soffan och såg på tv. Dock så fyllde Sandra (min syster) år igår så var ju tvungen att fara hem till oss och fira henne så då gjorde jag det fast fick knappt i mig nå mat eller fika. Senare på kvällen for vi tillbaka hit till Anton igen och sov över här och efter att ha vaknat x-antal gånger inatt av att jag hostat så är jag lite tärd. Annars mår jag ändå bättre idag förutom att det känns som om jag är 100 grader varm och svettas rätt så rejält.

Idag ska vi dessutom grilla. Hoppas bara att jag får i mig lite mer mat idag än vad jag fick i mig igår. Ska försöka övertala Anton att ta med sig hem mina vänner Ben & Jerrys, för jag behöver dom just nu. Kan förresten bjuda på en bild som Sandra (min brors tjej) tog på mig och Anton i lördags då hon fyllde år.


Kolla vad biff jag ser ut! Och Anton ser ju lagomt nöjd ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback