Vilken dag..

Ni tror inte att jag lyckades somna typ kring 19.30 igår då? Och ni tror inte att jag vaknar klockan 23.10 och inte kan somna om? Ojojoj, jag är ju nästan tragisk. Jag somnade om kring 1.00-1.30 ungefär skulle jag tro men mellan det så låg jag bara och vred mig i sängen. Imorse lyckades jag även försöva mig, jag vaknade 10 minuter efter att den sista bussen hade gått.. Känns som en vääldigt lyckad dag måste jag erkänna. Nej men när jag väl kom till skolan (min käre far fick komma och hämta mig) så blev ändå dagen hyfsat bra. Fick till och med sluta klockan 15.00 idag (ska sluta 16.00 egentligen, men blev klar). Alltså 1 minut före min buss går, så jag försökte inte ens att hinna med den. Så nu sitter jag i biblioteket i min ensamhet och väntar på nästa buss som går om lite mer än en timme. Kul liv?

När jag kommer hem ska jag försöka att städa lite eftersom det ser ut som om det har varit slagsmål i mitt rum på ett ungefär, så känner att det börjar bli dags, hehe. Men jag tycker faktiskt att jag städar typ hela tiden nästan, men dammet och kläderna på golvet kommer ändå alltid av någon anledning tillbaka. Oerhört konstigt kan jag tycka. Men nu ska jag dra mig vidare, men skriver kanske mer ikväll eller någonting, vi får se. Ha det bra tills vidare! Sakna mig inte allt för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback