Nattinlägg

Hej! Har inte haft ork att skriva riktigt, men det har inte hänt så mycket, jag och Jennifer har bott hos varandra de senaste dagarna, igår var jag på Ikea och kom hem med lite småtjaffs, bland annat en väldigt snygg lampa som jag älskar väldigt mycket. Det var väldigt mysigt måste jag medge. I helgen blir det fest, dock nyktert vad det ser ut som hittills men tror att det kan bli riktigt trevligt. Förresten ska jag lägga upp lite bilder från helgen som varit också, tog några stycken, fast det gör jag inte nu, har nämligen inte hunnit lägga in dom på datorn än tyvärr, men jag gör det antingen lite senare eller imorgon eller någonting.

Nu sitter jag och dricker litervis med te, har fått en vattenkokare (kommer inte ihåg om jag nämnt det) så det är bara att koka på, är inne på min andra kopp nu, det är väldigt gott måste jag säga! hehe, intressant samtalsämne ens.. Men jaja, ska börja dra mig vidare innan jag börjar snacka om andra ointressanta saker, men vi hörs och vi ses! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback