Uppdatering från i helgen

Jag är kass på att uppdatera, I know.. Men har haft massa andra saker för mig och då går ju bloggen som ni vet i andra hand. Men däremot har jag hunnit med att skriva en ny dikt som jag kan lägga upp lite senare ikväll. I fredags var jag på fest och det var väldigt kul så länge det varade, det hände lite saker som jag känner att inte är nödvändiga att ta upp här, dom som var där vet vad som hände och om ni vill veta så är det bara att fråga men jag kan säga att jag hur som helst mår hur bra som helst nu, och det gjorde jag redan igår. Igår var vi och badade hos Jennifer i deras jacuzzi och det var väldigt behagligt eftersom det var allt för länge sen vi badade där sist. Vi var lite folk och hade det trevligt och var nyktra.

Så mycket mer tror jag faktiskt inte att det har hänt.. Idag var jag med Anton och vi tog det lugnt och gjorde typ ingenting, men det är ju så söndagar ska vara. Han for hem kring 20.00 och sen dess har jag bara suttit och vräkt i mig chips, så det har varit en rätt så okej söndag faktiskt, och skönt att slippa vara bakis även fast jag har varit otroligt trött. Men hur som helst, nu känner jag att jag inte har någonting mer att skriva, men jag lägger upp lite bilder från förra lördagen istället!

Jenny, jag, Carro

Linnea, Jenny, jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback