Trött tjej

Godkväll gott folk! Jag bjuder på ett inlägg så här innan läggdags eftersom jag ändå för tillfället inte har någonting annat för mig. Idag har det inte hänt någonting i princip.. Eller, jag var på skolan och höll på att somna, kom hem och satt vid datorn ett tag och sen gick jag och sov i 1,5 timme och sen åt jag, våfflor! Efter middagen städade jag lite och efter det kom Anton och var med mig. Vi spelade Supermario och en massa andra spel! haha, och gissa vem som ägde ut en annan riktigt rejält? Jag ska ge er en ledtråd: Inte Anton iallafall! Haha.

Igår hade vi föräldramöte inför Spanienresan och jag måste säga att jag är otroligt taggad! Känner även suget av att shoppa några fina sommarklänningar och ha med mig, men eftersom min plånbok är väldigt tunn för tillfället så känns det som om det inte är en så bra idé. Kan ju trots allt shoppa när jag är i Spanien också, det är bara synd att det är ungefär lika dyrt där som det är här, men jag förlorar ju ingenting på det iallafall. Jaja, men nu ska jag börja bege mig mot sängen tror jag, är väldigt trött! Men jag bjuder på en bild av en klänning som jag kärat ner mig rejält i. Den är från Gina Tricot och kostar 199 :- om jag inte minns helt fel.


Den här skulle jag mer än gärna vilja ha i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback