Snart lov!

Hahahaha, jag märkte att Anton passade på att skriva ett till inlägg när jag stod i duschen igår kväll. Ojojoj, vilken kille!

Idag är sista dagen på skolan, sen är det påsklov! Det däremot kommer bli helt underbart skönt, även fast det har varit lov rätt så nyligt. Idag efter skolan ska jag hem till Anton och vi ska väl mest bara ta det lugnt, kommer bli en helt perfekt början på påsklovet! Imorgon ska jag gå på stan, och så ska jag kanske fara och simma med Sara, sen ska vi premiärgrilla på kvällen! Inte helt fel! På fredag är det fest hos MB och på lördag blir det nog också fest, är bara inte säkert vars än men ser fram emot helgen väldigt mycket iallafall.

Nu ska jag göra ett sista ryck inför påsklovet, bara denna lektion och en till sen är det lov! Men vi hörs när vi hörs. Ha det bäst tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback