Nice!

Jag har verkligen varit kass på att uppdatera och jag har ingen speciell anledning till varför jag inte har bloggat heller för jag har inte varit för upptagen eller någonting. Men nu har jag iallafall en del att berätta. Till att börja med var det riktigt trevligt i helgen faktiskt. Jennifer kom till mig kring 16.00 någon gång och vi käkade litegrann och började göra oss klara. Vi duschade och så och det blev väldigt stressigt men kring 19.30 eller någonting sånt så kom Jennifers kusin och hämtade oss och skjutsade in oss till Martin i stan. Där vankades fest och jag fick i mig lite alkohol även fast det var tänkt att både jag och Jennifer skulle vara nyktra. Klockan 6.00 på morgonen somnade vi ungefär och vi sov då även över hos Martin.

Igår fick jag ett samtal när jag kom hem från skolan. Det var min spanskalärare Anna som ringde och sa att jag fick följa med till Spanien om jag vill.. So guess what? JAG SKA TILL SPANIEN!!!!!!!! Jag ska alltså utomlands för första gången i mitt liv (förutom Finland, hehe) men nu måste jag gå eftersom jag fick "fin"besök av Nina så nu står hon och väntar på att jag ska gå så att hon kan ta över min dator. Men ska försöka att blogga ikväll, hehe. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback