Hehe

Idag fick vi vara lediga från skolan och jag kan säga att det är första gången det händer under det här skolåret så det känns som om man verkligen förtjänade det. Så min dag har gått ut på att tänka att jag måste plugga men jag har naturligtvis inte fått något plugg gjort utan istället har jag suttit här framför datorn och så har jag faktiskt hunnit med att städa litegrann också duktig som jag är, hehe. I helgen blir det fest, blev just inbokad på en tjejkväll med Jenny Karlsson och gänget på lördag, och imorgon blir det fest någon annanstans, det blir nog gött i vilket fall som helst skulle jag tro.

Vad som mer händer idag är fortfarande lite osäkert, har inte hunnit planera så mycket än men som de flesta vet så är jag ju tyvärr inget planeringsfreak, jag tar dagen som den kommer oftast, men det är bara roligt att göra så enligt mig. Jag tänkte även bjuda på lite bilder från några helger tillbaka för en gångs skull, så här får ni dom:

Fyllebild på mig och en av världens bästa!

Lite folk hos Martin

Jag och Karin, vi är heta!

Karin, Mats, jag

Lurvig bild; Jennifer, jag och halva Joel

Folk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback