Helt underbart

Gårdagen var otroligt trevlig även fast den inte var så händelserik. Det började med att vi var lite folk hos mig på förfest och hade det riktigt trevligt och smådrack litegrann. Vi var här ett rätt så långt tag och jag hann svepa mina 6 cider och ha det mysigt. Efter ett rätt så långt tag (har inte någon aning om vad klockan kan ha varit) så for vi in på stan där vi dock inte heller gjorde så mycket. Vi träffade lite folk och så där som man brukar göra. Kvällen avslutades rätt så tidigt på Sunes sen for vi hem och sov. Idag har vi legat och dragit oss hela dagen och inte hunnit med så mycket överhuvudtaget, men det är ju så en lördagsmorgon ska se ut, eller hur? Kring 16.00 for jag hem till Svensbyn och nu har jag hunnit duscha och snart vankas det mat, och efter det blir det att fara till Öjebyn på fest hos Jenny, ser verkligen fram emot denna kväll också!

Men nu ska jag börja göra mig klar och så, men innan dess kan jag bjuda på några bilder bara för att jag tycker om er så mycket och försöker bli bättre på den delen, hehe. Men here it comes:

Nyktra människor

Fulla människor

Jag och en favorit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback