helt ensam

Sitter hemma i Svensbyn och är lite smått deprimerad. Varför vet jag inte, beror väl på att jag sovit så otroligt kasst de senaste dagarna och på att jag sitter helt ensam i mitt rum för tillfället och vräker i mig choklad och dricka som tröst. Det värsta är att det inte ens är Coca Cola jag dricker, utan Coops egna passionssoda. Visst, den duger.. Men den är inte riktigt tillräcklig, den släcker inte alla mina behov om man säger så, hehe.

Som tur är kommer hjältarna Anton och Linus och räddar mig om ett tag förhoppningsvis. Då kanske dom hindrar mig från att vräka i mig chokladen och allt, men jag hoppas att dom kommer snart, för annars kommer jag att gå på grädden som står i kylskåpet och då kommer det verkligen bli illa.. Men Jaja, nu skriver folk iallafall med mig på msn. Och jag måste erkänna att det känns bra att Jonas Stenberg har lika tråkigt som jag, hehe. Bjuder på världens finaste låt som min kära syster Therese visade mig (läs förresten hennes inlägg om den här 14-åringen som blev våldtagen som ingen trodde på, grymt bra!), jag älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback