Helgen

Gårdagen var rätt så mysig. Det började med att jag, Anton och Jennifer badade jacuzzi hos Jennifer och drack några bacardi breezer (eller jag drack 5 stycken, dom andra drack ingenting) och myste på. Först hittade vi däremot ingen fest att vara på men då sa André Rasmussen att vi fick komma till Lillpite på fest där om vi ville så då gjorde vi allt för att fixa skjuts, gjorde oss klara på rekordtid och for tid. Det var hyfsat trevligt där men vi hade ju ingenting kvar att dricka och jag kände knappt av dom 5 bacardi breezerna som jag hade druckit men det var ändå väldigt galet och trevligt.

Jocke kom och hämtade oss kring 00.15 tiden och då for Jennifer hem till henne och jag och Anton for hem till mig. Den här dagen har däremot bestått av att spela supermario och inte gjort så mycket annat. Nu sitter jag här helt ensam och funderar på att få igång skolarbetet. Ska bland annat göra några hemuppgifter i småföretagande men det går nog väldigt snabbt att göra, fast har lite annat som jag också måste göra tyvärr. Jaja, nu ska jag börja med det här pluggandet och sen hoppa i duschen. Men vi ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback