Ett liv tack.

Nu har jag fastnat i biblioteket igen och väntar på att få börja lektionen. Dagen har varit lugn och skön fast jag har varit oerhört trött som vanligt också. Men som tur så har jag ju bara två lektioner kvar, och på spanskan ska vi typ bara leka och inte göra så mycket mer så det blir nog skönt. Ikväll ska jag kanske vara med Anton eller stanna hemma och plugga, vi får se. När jag kommer hem ska jag iallafall ta mig en powernap kan jag lova, det har som blivit en tradition på måndagar, hehe.

Jag måste erkänna att jag själv tycker att jag är rätt så bäst på att skriva ointressanta inlägg. Jag borde kanske skaffa mig ett liv så att jag har någonting mer intressant att skriva om, för mina dagar på skolan kan nog inte vara det mest intressanta att läsa om kan jag tänka mig. Men jaja, nu börjar detta inlägg spåra ut så jag avslutar det nu medans det fortfarande går att läsa, men ha det bra tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback