Ett inte så ovanligt nattinlägg

Det går lite dåligt för mig på sovfronten just nu, är oerhört pigg av någon anledning och är inte alls sugen på att sova. Problemet är bara att jag inte har någon aning om vad jag annars ska göra förutom att läsa och plugga och jag har absolut ingen lust att plugga iallafall. Det kommer iallafall bli skönt med lov om 1,5 vecka måste jag erkänna även fast det har varit väldigt lugnt på sista tiden. Men lov skadar ju aldrig, eller hur? Sen efter det så går det ju bara typ två veckor tills jag far till Spanien, oj så otroligt skönt det kommer bli den närmsta tiden känner jag! Men det är ju verkligen någonting jag behöver också, så då är det ju extra bra.

Men nu kom jag på vad jag kan göra! Först och främst ska jag gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket, sen ska jag gräva fram min spikmatta och ge den ännu ett försök. Som jag skrev så var det ju ett tag sedan jag fick den, men har bara hunnit använda den en gång ännu så känner att det är dags för ännu ett försök. Mitt mål är ju faktiskt att försöka att lära mig att slappna av, för jag är allt annat än avslappnad för tillfället. Men jaja, nog med onödig information, ska försöka att skriva mer snart! Ha det tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback