Desperate Housewives nu!

Idag är en väldigt trött dag, fast det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag var vaken rätt så länge igår natt. Det gick sådär med spikmattan förresten. Jag la mig ner på den i sängen så att det skulle bli mjukare och inte göra lika ont, men efter att jag hade legat på den i ca 10 min så gjorde det fortfarande ont så jag gav upp och försökte sova istället, vilket gick sådär. Låg mest och vred mig fram och tillbaka faktiskt kan jag erkänna. Imorgon har jag däremot sovmorgon, så det blir väldigt skönt, hela den här veckan kommer bli hyfsat bra känns det som även fast jag för tillfället inte är på världens bästa humör, men det ordnar nog sig bara jag får gå och lägga mig i sängen och se lite Desperate Housewives, eller vad tror ni? hehe.

Jaja, nu är jag allt för trött för att sitta här och pladdra på något mer tyvärr, även fast jag vet att ni älskar att läsa om min inte allt för intressanta dag (eller nått), Men skriver antingen senare idag eller någon annan gång (ni vet ju hur jag är, lite till och från) . Ha det gött tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback