Segis

Min pojkvän är en av dom segaste jag känner, men han är rätt så söt ändå. Idag har jag jobbat på fagervik som vanligt och det var väl ingenting speciellt med det, vi dukade och fixade till lite inför en minnesstund som ska vara imorgon så jag tror att det kan bli mycket att göra iallafall. Då är det ju bara den grejjen att jag är rädd för döda människor och kaanske måste hjälpa till att bära kistan, omg.

Nej men det ska nog gå bra tror jag, får väl protestera annars, hehe. Nej men det ordnar sig nog. Hur som helst så är jag rätt så utsvulten för tillfället och sitter och väntar på mat, och på Anton då. Min plan för kvällen är att efter 20.00 någon gång bege oss till Lillpite för att hälsa på min syster och hennes nya hus, annars har jag inga planer.

Nu ska jag se lite DH när jag har lite tid över, vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback