Hola!

Nu sitter jag i Spanien hos min spanjor och jag ar ledsen for att jag inte har skrivit tidigare men vi har haft ratt sa fullt upp. Idag har vi till exempel varit pa ett kloster och gatt "i columbus fotspar" som dom valt att kalla det, och det var val hyfsat intressant. Igar var vi pa playan (stranden) och solade och badade, det var det basta som har hant hitills, hoppades pa att fa fara dit idag ocksa men istallet blir det att fara till Jesus (Gustavs spanjor) och spela tvspel och efter det blir det grillparty.

Vi har gjort otroligt mycket kul hitills, bland annat shoppat, besokt olika saker med mera sa jag ar otroligt nojd med veckan. Det ar ju forst pa mandag vi far sa hoppas att jag far sola lite mer innan dess for jag ar ganska blek annu. Men vi hors kanske nagon annan dag! Ha det bra! (Horde forrasten att det regnade i Pite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback