well..

Okeeej, nu sitter jag hemma i Svensbyn och funderar på att ta mig en dusch och fixa till mig lite, men tror nog att jag unnar mig lite DH först. Jag har börjat få ett svagt beroende för den serien förstår ni.. Ikväll ska jag på fest iallafall, hos Jenny Karlsson, och det kommer nog bli roligt kan jag tänka mig, vet dock inte säkert än om jag ska dricka men det får vi se. Kommer nog bli roligt vad jag än väljer att göra.

Igår for jag och Anton ut och körde båt till Havsbadet för att ta oss ett dopp och det var jätte fint och rätt så varmt i vattnet ändå, fast det visade sig att Anton var en äkta badkruka och ville upp nästan direkt, fegisen min! Hehe. Jag bjuder på lite posarbilder på mig och Anton från i fredags.

Mums! dock urkass kvalité tack vare min kamera..

Hey snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback