Slutjobbat!

Jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga, men känns som om jag inte alltid hinner med bloggen och så är det ju faktiskt så att jag ibland ärligt talat glömmer bort att blogga också, hehe. Det är ju färdigjobbat för min del nu iallafall och som jag är lycklig över det! Det var roligt och så, bättre än något sommarjobb jag haft, men känner att jag behövde vara ledig och ta det lite lugnt. Min pojkvän ska ju tyvärr däremot jobba hela sommaren så kommer inte få så mycket tid med honom förutom kvällar och helger men det duger det med!

Men nu ska jag dra mig vidare, och som sagt ska jag försöka att bli bättre! Vi hörs!

Kommentarer
Therese säger:

Sorry, inga under 18 på en fest där alkohol förekommer...

2010-07-05 | 22:26:49
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback