Mysigt

Gårkvällen blev hur mysig som helst! Vi sjösatte Antons (eller hans mammas snarare) båt och for till pitsund där vi var lite folk som grillade korv, satt och bara mös framför en brasa och hade det hur underbart som helst! Dock blev det inte allt för sent för att folk skulle upp tidigt och även Anton skulle ju jobba så vi kom hem kring tolv någon gång.

Den här dagen består däremot inte av så mycket. Sitter för tillfället i Antons rum och slöar medans han jobbar och här kommer jag väl sitta ett tag till. Funderar dock på att gå upp till hans familj en stund och vara social men ska först unna mig ett Desperate Housewives avsnitt tror jag. Vi vet dessutom inte riktigt vad vi ska göra ikväll, hade tänkt att fara ut med båten fast vet inte om det går eftersom att det var nå skit i förgasaren eller någonting och det är inte säkert att dom fixar det innan ikväll. Annars blir det väl andra planer, I don't know.

Lars winnerbäck har ju förresten släppt en ny singel som jag tycker var rätt så bra så jag tänkte att jag skulle bjuda på den! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback