Kvalitébilder, here I come

Guess what? Jag har beställt en systemkamera och igår så for jag på OK i Roknäs och hämtade ut den. Det blev en Canon Eos 1000D och än så länge är jag oerhört nöjd med den, tyvärr så har jag inte lagt upp nå bilder på datorn än och nu sitter jag dessutom hos Antons morbror så ni får vänta med det ett tag, kanske ikväll om det blir så att vi far hem ikväll, vi har nämligen bott här i några dagar och tagit hand om huset eftersom Lasse (hans morbror) har varit i Göteborg. Så då får ni bilder ikväll eller någon annan dag istället. Jämfört med min gamla kamera så är det en väldigt stor förvandling för mig eftersom mina bilder som jag tog med den typ blev suddiga och äckliga, men den kameran kommer jag ju iallafall fortsätta använda när det är fest och så.

Vad som mer har hänt under dom senaste dagarna är inte mycket, vi har varit några svängar till Havsbadet och igår var vi även ut på trapper med då kom det så mycket folk så då gick vi ut istället och umgicks ett tag tills Anton blev trött och ville fara hem, han jobbar ju än så han kan inte vara ute allt för länge och jag klarar mig inte att sova utan han, så då blev det så att jag då följde hem med honom. Men nu måste jag gå och försöka få i mig lite frukost, vi ses när vi ses!


Canon Eos 1000D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback