Havsbadet

Klockan 10.00 imorse for jag och min mor till Havsbadet för att steka lite men vi hinner bara ligga där till 12-12.30 någon gång innan solen går i moln för att bara då och då komma fram igen. Så vi gav upp och gick och satte oss i Börje och Karins husvagn istället för att vänta på min kära syster Jennie som var lite seg. Vi umgicks med henne ett tag men till slut så for vi hem istället och det första jag gör är självklart att gå och sätta mig vid datorn. Idag ska jag försöka att hinna med att klippa gräs hos farfar och så funderar jag och Anton på att fara ut med en båt senare ikväll, problemet är bara att vi inte vet vilken båt vi ska ta men det spelar nog ingen roll, bara vi hittar någon som funkar och inte läcker in vatten. Så det är alltså planeringen för dagen och kvällen, nu ska jag gå och vila tror jag. Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback