Vilken dag!

Jag ska berätta lite mer om vilken "bra" dag jag har haft idag. Först så började det ju som sagt med att jag vaknade 8.13 (måste gå till bussen 17 över) och flög upp ur sängen. Jag slängde bara på mig kläder och slängde ner tandborsten i väskan. Under den här tiden hann jag då även inse att det lät som om jag var en 13-årig kille i målbrottet som hade svalt en kotte (på ett ungefär). Men trots att jag var förskyld så insåg jag att om jag skulle hinna till bussen så måste jag springa så jag småjoggade en stor bit av vägen. När jag sedan börjar gå igen för att jag inser att jag kommer hinna trots allt så snubblar jag till. Jag återfår dock balansen och tänker att det inte var någon fara. Men när jag gått ungefär två steg till så snubblar jag till igen och denna gång ramlar jag ordentligt, jag ignorerar smärtan i högra låret, reser mig upp och tittar mig omkring för att se om det var någon i närheten (vilket det inte var tack och lov). Trots detta så hinner jag rätt så precis till bussen.

Jag har varit rätt så bitter och trött idag men det har ändå gått över nu eftersom jag fått i mig kycklingsallad, päronloka och färskt bröd. Och dessutom har pappa köpt juice, mitt liv är räddat.

Men däremot så hjälpte det inte att Marina vunnit över mig i kort hela dagen. Har inte vunnit en endaste gång.

Kommentarer
Mattias säger:

gött =D

2010-01-27 | 19:27:14
Bloggadress: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Marina säger:

Förlåt.. Tur att du har juice iaf. ;)

2010-01-28 | 08:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback