Väldigt lyckat!

Oerhört trevlig kväll igår även fast vi bara var 6 pers och jag inte kände 3 av dom personerna från början men jag kom oerhört bra överens med dom så dom var riktigt trevliga! Vi spelade sanning och konsekvens (elaka versionen kan jag tillägga) och ett annat kortspel som hette bibeln som var roligt att spela med sina närmare vänner och se hur bra man egentligen känner varandra. Jag ska lägga upp bilder, men orkar inte sätta in dom på datorn nu eftersom jag snart ska på fest igen, och då är det lika bra att jag lägger in alla imorgon.

Snart ska jag hoppa i duschen eftersom att jag inte känner mig så mysig efter gårdagen. Har dessutom köpt en ny klänning som är väldigt snygg tycker jag, har tittat på den tidigare och ny var det extra pris så jag slog till fastän jag inte riktigt har råd. Jaja, nu ska jag dra mig vidare, men ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Gustav säger:

haha! men du måste ge sushi fler chanser! :) tro mej! xD

2010-01-23 | 16:50:28
Bloggadress: http://norrlandsgrabben.blogg.se/
Linnéa säger:

Sv; Hahah! Lilla Linda... Det har du så INTE haft... Lyssnar man på Björn Rosenström måste man ja typ vara BLOND ;O ...öhm... hrm



xD

2010-01-23 | 20:18:41
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback