Utnyttjad.

Varför gör du det så jobbigt för mig?
Jag vill inte längre bli behandlad som luft för dig.
Ena stunden är allting bra,
men andra stunden är jag tydligen ingenting att ha.
Jag har tittat dig i ögonen och lett.
Men du har tydligen varken hört eller sett.
Du fattar inte att du inte är den enda människan på jorden
och det är just därför jag säger dom här orden.
Lämna mig ifred eller kom till mig nu.
Men vad dum jag är, du kommer alltid vara du.
Men då duger du inte heller för mig.
Jag ska vända mig om och aldrig mer titta tillbaka till dig.

Det värsta är att jag vet att detta inte är sant.
Så fort du ringer till mig kommer det bli precis likadant.
Jag kommer komma till dig
och du kommer strunta i mig.

Linda Hurtig.

Kommentarer
Gustav säger:

haha, och jag kommer i badbyxor :D

2010-01-27 | 23:48:13
Bloggadress: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback