Trött som vanligt

Idag är jag oerhört trött så det blir troligtvis en tidig kväll. Det har inte hänt så mycket igår-idag heller så har egentligen inte så mycket att skriva. Mår rätt så dåligt, ont i skallen och är yr och känner mig svimfärdig hela tiden så det är inte så bra. Annars vet jag väl inte riktigt hur jag mår, känner att jag måste plugga och städa, men orken är försvunnen och det känns inte som om den kommer komma tillbaka nå mer idag, så dom två sakerna är nog uteslutna. Jag säger bara att det var oerhört tur att jag gjorde klart geografi uppgiften på lunchen igår (ja, tro det eller ej, men jag pluggade på lunchen) för ikväll hade jag inte orkat.

I helgen blir det kanske att fara till Luleå, kommer inte ihåg om jag har nämt det tidigare och orkar inte kolla upp det men det blir kanske fest och kanske inte. Funderar på att smuggla med mig lite vin i alla fall, det är alltid mysigt, nästan. Jaja, nu orkar jag inte skriva något mer, som ni märker har jag skrivit att jag inte orkar mycket i detta inlägget, men jaja, ni förstår poängen. Vi hörs!

Kommentarer
Marina säger:

Ojdå, stackars dig.. Krya på dig! :)

2010-01-19 | 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback