Sunday, bloody sunday.

Gårdagen blev väldigt mysig. Det började med att jag jobbade (som däremot inte var så mysigt) sen när jag kom hem så duschade jag och så som jag skrev i föregående inlägg. Sen efter ett tag kom Sara och vi gjorde väl inte så mycket från början, väntade på att Jessica och Jennifer skulle komma. När dom väl kom gjorde vi inte så mycket heller, det var tänkt att vi skulle basta men eftersom att min "käre" syster drog hit en massa folk så blev det inte så och vi såg en film, drack te och hade det mysigt istället. Det var verkligen skönt med en tjejkväll och att bara vara vi tjejer för en gångs skull för det är inte så ofta det händer. Hur som helst, när Jessica och Jennifer for hem så la jag och Sara oss i sängen och såg "the hangover" men vi orkade bara se halva filmen innan vi somnade så vi såg klart andra halvan idag. Den är ju så otroligt skön alltså. Sara for ganska nyss hem och nu sitter jag här ensammen och funderar på vad jag ska göra.

Idag/ikväll händer det nog inget speciellt. Ska plugga, städa, gå ut och gå och kanske vara med någon, så det blir nice (förutom plugg- och städdelen såklart). Har även hunnit planera nästa helg då det blir fest. Det känns otroligt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback