Snabba Cash imorgon!

Jag tror att jag ska börja gå och lägga mig snart, har sovit så oerhört lite i veckan så det behöver jag. Har föresten varit duktig! Har städat och pluggat, på en och samma dag! Wow, vad har hänt? Hehe, har dock stor del av städningen kvar men det var en bra början, man ser golvet igen, ska bara dammsuga och det om jag hinner imorgon. Ska först och träna/simma med Sara (ja, fast jag är typ döende, fast tänkte bara gå på banden och sen simma, så det blir väl inte en så stor ansträngning förhoppningsvis) och sen ska jag på bio med min mor och mina syster och se "Snabba Cash". Det blir oerhört spännande eftersom jag just läste boken, och den var grym! Måste läsa "Aldrig fucka upp" sen också bara.

Men jaja, nu har ni fått en snabb uppdatering, nu blir det sängen som sagt, men vi hörs imorgon om jag har tid att blogga från skolan eller när jag kommer hem eller någonting. Ha det bra!

Kommentarer
Gustav säger:

Imorgon! ;) so go pack your bag baby! xD

2010-01-27 | 23:04:44
Bloggadress: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback