Pictures

Fredag:

Sara, Jennifer, jag


Dom hade det mysigt! Johan, Kalle

Lördag:

Ralle, Jessica, Robin

Karin, jag, Nina

Ja, nu orkar jag inte lägga upp nå mer bilder, lägger upp dom på facebook om ett tag men tills vidare får ni nöja er med dom här bilderna tills vidare, för jag mår som sagt sådär och kommer nog inte börja må bättre förens jag fått i mig lite mat, har bara ätit en macka idag och så vägde jag mig också och insåg att jag gått ner 1,5 kg till. Oh no, nu är det bara 5 kg kvar, sen måste jag pierca mig i naveln. AAAAAAAAH! (jag sa att jag skulle pierca naveln om jag gick ner 20 kg, och jag är jätte nål rädd).


Kommentarer
Linnéa säger:

SV: Hehe... kanske inte (A)



MEN SHIT! 20 kilo! Finns du kvar? Vad gör du för att gå ner i vikt... lär mig x) hehe

Söta bilder förresten :D

2010-01-24 | 19:59:33
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/
Linnéa säger:

Sv; HAHAHHA x'D Jo precis ;D Sex hjälper ju mot allt, right? ;D

Ååh... du har det bra som har det lätt åt båda hållen... För mig går det bara åt ett håll nämligen... >< Jag är som en gammal tjock gubbe! x'D

2010-01-24 | 20:51:04
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback