Orkar inte söndagar

Seriöst, jävla söndagar. Och kan nån föresten förklara varför jag har ont i revbenen?

Gårdagen var trevlig, det var den. Träffade många roliga och trevliga personer som jag inte har träffat på ett tag. Jag höll mig lycklig och glad hela kvällen också och mår ändå inte så där jätte dåligt idag, förutom ångesten då förstås, men den börjar jag vänja mig vid med tanke på att jag känner den varje söndag. Nu sitter jag hemma i en stor T-shirt och kollar på lite bilder. Kommer ihåg allt (vad jag kommer ihåg, hehe) från igår så det är inga överaskande bilder men jag kan lägga ut dom på facebook senare, och jag kan lägga ut några stycken här också, men just nu har jag ingen ork över till det.

Jaja, ska hoppa i duschen, känner mig oerhört äcklig, men det förstår ni väl, det är ju söndag? Men jag funderar även på om jag någonsin ska dricka igen, eller det kommer jag ju att göra men ni förstår poängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback