Olycklig kärlek.

Jag borde inte få känna så här,
Inte när läget är som det är.
Men varje gång jag är med dig så kan jag inte tänka
Jag tror seriöst att jag mitt hjärta kommer dig skänka.
Jag klarar inte av att gå igenom det här en gång till.
Kan någon berätta för mig vad det är som jag egentligen vill?
Jag har varit med om så oerhört mycket smärta.
Jag har en sten på bröstet som jag vill ska släppa.
Men smärtan kommer inte släppa,
Den kommer bara bli värre.
Det kommer aldrig bli vi och
stenarna kommer aldrig bli färre.

Linda Hurtig.





Kommentarer
Olivia säger:

Åh, vad fint du skriver Linda! :D



sv: Kladdkaka är lovely ;) Men ikväll blev det cupcakes :D

2010-01-24 | 22:07:41
Bloggadress: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback