Nationalism och Symboler

Just nu sitter jag på skolan och har historia och är inte den piggaste. Jag håller på att skriva ett arbete om "Nationalism och symboler" och det är faktikst rätt intressant tycker jag, även fast jag inte har hunnit så långt ännu. Kvällen kommer troligtvis spenderas med några arbeten som ska vara klara till på söndag så jag har en rätt så stressig vecka framför mig men jag hoppas att jag verkligen tar mig själv i kragen och pluggar hårt ikväll, så om ni pratar med mig ikväll så snälla, påminn mig om det om jag inte gör det, för jag brukar vara rätt så bra på att fastna i någonting annat.

Jaja, nu måste jag nog lägga på ett kol om jag ska hinna med det här. Men skriver kanske mer ikväll om jag har tid och ork, vi ses ju då så småningom i alla fall. Och föresten, önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback