Några saker ni inte visste om mig:

1. Jag är svag för röda rosor, champagne, choklad och överaskningar av min partner. Det behöver inte vara stora överaskningar, men små, som frukost på sängen t.ex.

2. Ibland när jag sover ensammen måste jag krama om en kudde.

3. Jag läser mer än vad dom flesta gör. Oftast en bok i veckan eller mer, det är periodvis.

4. Jag har svårt att visa känslor.

5. Jag blir jätte nervös när jag är med folk jag inte känner även fast jag pratar mycket.

6. När jag får alkohol i mig får jag genast kraftigt med självförtroende (vilket nog dom flesta får).

7. Jag har svårt att bli kär.

8. Jag tål inte folk som säger att dom älskar varandra utan att mena det (typ när dom hållit på i en vecka). När man säger att man älskar någon ska det vara på riktigt.

9. Jag har haft komplex för mina vadar, jag menar, för mina VADER!

10. Jag hade MVG i HK bara för att jag torkade ut diskon efter varje lektion. Fick G på alla prov dessutom.

Kommentarer
Sandra och Lovis säger:

Hahaha.. du är varmt välkommen! =)

Jag frågade faktiskt Lovis imorse om hon inte ville åka och hälsa på er ikväll, och bada i erat badkar, och det ville hon! =)

2010-01-21 | 11:51:11
Bloggadress: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback