Mys dag!

Är så otroligt trött idag också, fast igår blev det en senare kväll så då har jag ju en anledning till att vara trött i alla fall. Idag efter skolan for jag och Sara och simmade. Vi orkade dock inte simma så länge idag eftersom dom bara hade öppen halva bassängen men vi simmade i en halvtimme kanske, sen gick vi upp och bastade ett tag. När vi hade gjort i ordning oss klart gick vi på Pitstop där vi blev bjudna på mat av chefen. Vi väntade där tills Saras syster Frida slutade jobba, vilket var klockan 20.00 så vi fick vänta på pitstop i några timmar ja, så då fick vi även låna Pashas (chefens) dator. När Frida hade jobbat klart for vi hem till Sara där jag inte hann vara så länge innan jag blev hämtad. Det har varit en mysig dag och det är skönt att bara kunna ta det lugnt någon dag ibland, och det är ju så oerhört avslappnande att simma!

Imorgon blir det Luleå. Nu är det bestämt. Jag och Sara tar bussen in efter skolan och beger oss till Luleå. Först och främst kanske det blir att gå på stan en stund men sen ska vi hem och mysdricka hos Jennifer, det kommer bli otroligt bra och mysigt tror jag. Däremot har Jessica fest på lördag så då blir det fest också, men det är väl bara trevligt, det blir väl inte att dricka så mycket imorgon förhoppningsvis.. eller, det är ju mig det handlar om, nu blev jag osäker..

Kommentarer
Teddi Johansson säger:

Fin blogg! <3

Kommentera gärna i min blogg ! :D

2010-01-22 | 13:40:52
Bloggadress: http://teddijohansson.blogg.se/
Gustav säger:

haha, nää! Det är ju inte en fortsättning! Det är hur allting startade.. typ med ringarna ;) Och då är ju inte Frodo född ;D

2010-01-22 | 14:37:43
Bloggadress: http://norrlandsgrabben.blogg.se/
Gustav säger:

Du måste bara ge sushi en chans! det är jätte gott! ;D

2010-01-23 | 16:01:10
Bloggadress: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback