mitt folk

Idag har jag varit med lite folk och bara tagit det lugnt. Vi såg på en film och hade det mysigt fast så mycket mer gjorde vi nog inte.. Eller jo, Jennifer gick igenom min garderob som vanligt och lånade lite kläder att ha någon gång nästa vecka så det var roligt. Känner mig hedrad, hehe! Hur jag kommer att spendera resten av kvällen vet jag inte än, blir väl troligtvis att plugga litegrann, ta det lugnt och så, det blir nog jobb imorgon så har inte mycket annat till val.

Imorgon ska jag också vara med en massa folk, om det blir med eller utan alkohol är fortfarande obestämt men det får vi se imorgon, vad vi ska göra vet vi inte än heller riktigt men vi har ju en hel dag att planera sånt så vi kommer nog på någonting. Men nu ska jag försöka få tag i den omöjliga Sara, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback