Middag hos mormor

Kom just ut ur duschen och nu måste jag strax snabb göra mig i ordning för middag hos min kära mormor. Sara for hem för ca 20 minuter sedan och vi har bara tagit det lugnt hela "morgonen". Suttit vid datorn, pratat, lyssnat på musik och hon har även hunnit somna en snabbis bredvid mig. Jag ville dock till Luleå idag (och igår) men skulle inte ta mig in till stan så det gick inge bra, men då blir det kanske Luleå nästa helg istället och det blir ju bra. Känns som om jag har saker planerat för flera helger framåt men det är bara bra eftersom jag hatar att sitta på helgerna utan att ha någonting att göra, då blir jag typ deprimerad.

Vad mer som händer idag vet jag inte riktigt. Blir väl bara att ta det lugnt och plugga litegrann (en ganska vanlig söndag med andra ord) och kanske prata med folk. Vi får se helt enkelt. Men har bara 10 min att klä på mig och det, så måste springa. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback