Kramp

Jag kom hem från jobbet för ungefär en timme sedan och har fortfarande frossa och kramp i vissa delar av kroppen. Jag förstår inte riktigt varför jag fortfarande håller på att plåga mig med det där jobbet för jag håller verkligen på att frysa ihjäl. Jag frös så mycket att jag nästan inte orkade vara trevlig mot alla kunder, det kändes inte så roligt.

Ikväll blir en lugn och skön kväll med Sara mfl. vet inte riktigt vilka mer som ska komma än men hade tänkt att höra med Jessica och Linnea också om dom har lust att komma. Men det blir hur som helst en lugn kväll. Är dock sugen på att dricka lite vin bara för mys, men vi får se hur det blir med det också. Jaja, nu ska jag börja klä på mig innan jag fryser ihjäl. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback