Jävla sega pocketböcker

Jag är så arg. Jag har väntat på att Sophie Kinsellas bok "En shopaholic i väntans tider" ska komma ut i pocket nu i typ ett halvår men den kommer aldrig ut. Har hittat den som inbunden, men dom är så dyra och så har jag alla hennes andra böcker i pocket så det blir fel. Jag har googlat och försökt att se på olika sidor om dom har den men ingen har den, tror att jag måste kolla upp någon sida där det står när den kommer ut i pocket, om det nu finns någon sådan. Hur som helst längtar jag oerhört mycket tills den kommer ut så ni får gärna säga till om ni hör talas om den eller hittar den någonstans (och som sagt så vet jag att den finns som inbunden).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback