Jag hatar att vara ensammen

Nu är jag ensammen. Jag hatar att vara ensammen, verkligen. Egentligen känner jag att jag inte har så mycket att skriva här heller men jag kände att det behövdes. Kommer att sova ensammen hemma i vårat hus i natt vilket jag hatar men just nu har jag inte så mycket annat till val. Just nu sitter jag nerbäddad i sängen och försöker hålla mig varm med en kopp te vilket jag inte lyckas med, men nu får det bli så.

Jag vet som sagt inte om jag har något mer att skriva.. Igår var jag med Nina vilket ni märkte på inläggen under och vi hade jätte roligt, vilket ni också kanske märkte, men annars har det inte hänt så mycket mer, så ska väl inte heller skriva om saker som inte är särskilt intressanta, så nu fortsätter jag dricka mitt te så ses vi när jag har något att skriva, ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback