Jag är glad!

Nu har jag tagit mig upp på riktigt och kom precis ut från duschen, och det var bra eftersom jag inte kände mig så mysig. Idag blir det kanske att vara med Nina och Fredde och kanske någon till, det är några timmar kvar att fundera ut det. Min mobil har föresten kommit, men har inte haft möjlighet att hämta den ännu eftersom mamma har så ont i magen, och eftersom den kommer direkt till OK i sjulnäs så har jag ingen möjlighet att gå och hämta den, men kan ju ändå inte använda den så mycket idag eftersom den ska ladda upp batteriet ordentligt, så det spelar inte så stor roll om jag hämtar den nu eller om någon timme.

Men jaja, nu måste jag gå ner och äta nå mat, är lite små hungrig.. Kan föresten säga att jag har gått ner nästan ett kilo till, bara så ni vet, jag är stolt över mig själv just nu! Men som sagt så ska jag gå och äta, så vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback