Intressant inlägg

Jag håller på att skriva en uppsats om "nationalism och symboler" och det går väldigt långsamt framåt. Känner att min hjärna verkligen lagt av på sista tiden för jag brukar vara ganska bra och snabb på att skriva när jag väl kommer igång men nu går det så oerhört segt och om jag fortsätter i denna takt kommer jag aldrig någonsin att bli klar. Det är bara att hoppas på att min hjärna väljer att samarbeta med mig snart igen eftersom jag behöver den mer än någonsin, hehe.

Idag ska jag tillbringa kvällen med plugg. Låter riktigt trevligt va? Men jag har inte så mycket annat till val verkar det som eftersom jag har väldigt mycket stuff att göra. La även märke tukk att jag hade utvecklingssamtal nästa vecka och det är jag också väldigt otaggad för. Men jaja, nu måste jag försöka att kämpa med uppsatsen. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback