Hmm?

De senaste dagarna har bestått av tvärt illamående, huvudvärk och oerhörd trötthet. Vad det beror på vet jag inte men känner mig inte positiv just nu eftersom jag just började må illa igen. Jag hoppas verkligen det går över till morgondagen för jag orkar inte gå omkring och må så här. Usch.

Idag har jag inte gjort någonting, och då menar jag INGENTING över huvud taget. Jag har sovit hyfsat mycket de två senaste dagarna men det känns ändå som om jag ska däcka vilket ögonblick som helst så det blir nog en oerhört tidig kväll för min del ikväll. Men det konstiga är att mellan mina "anfall" av illamående, huvudvärk och trötthet så har jag haft fullt av överskottsenergi och gått omkring och skrattat åt allt möjligt och jag har ingen som helst aning om vad som riktigt händer med mig, men det är väl nå hormongrejjs eller nå, säkert inget allvarligt.

Strax ska jag gå och se lite desperate housewives och sedan sova tror jag, vi får se. Kanske går och gör mig en till kopp te, det är avslappnande. Jaja, nu ska jag dra mig vidare, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback