hehehehehe

Idag är jag otroligt glad, vet inte riktigt varför men har gått omkring och lett för mig själv hela dagen/natten. Däremot har jag inte sovit mycket inatt, men sova kan man göra när man är gammal. Kom precis hem och det känns inte lönt att gå och lägga sig eftersom jag ändå ska upp om 2 timmar och jobba (om mi madre kan skjutsa förståss), fast då kanske det ändå är lönt att gå och lägga sig? Jag är då hyfsat pigg nu och det känns inte som om jag kommer ta mig upp och jobba om jag gör så här, och jag behöver pengarna. Jaja, vi får se vad jag gör, ni ska då inte behöva ta del av mina konstiga funderingar, hehe. Jaja, nu ska jag dra mig vidare, vad jag ska göra är fortfarande osäkert, men det får vi se! (Jag är ganska trött om ni inte märkte det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback