Ha överseende!

Nina gästbloggade som ni märkte i det förra inlägget (hon är inte så där egentligen, men vi har inte sovit någonting på ca 30 timmar så då blir det så). Hur som helst så gjorde vi en jätte fin videoblogg, den liknade amandavardets blogg, och inte för att säga någonting dumt om henne men vi var väldigt oseriösa. Jag vet inte om vi vågar lägga upp den för jag är lite nervös av mig och vill inte att folk ska tänka att jag är sån (fast alla vet ju att Nina är sån), hehe.. Nä jag skämtade bara. Nina är en jätte fin tjej som gillar killsaker enligt en hemlig källa. Men hon är fin, om ni vill dejta henne så kommentera här så får ni hennes nummer! Haha, nej nu skämtade jag igen, hon är tyvärr upptagen.. MED MIG! haha, nej, helt seriöst, hon har pojkvän.

Jaja, hoppas att ni har överseende med våran övertrötthet och jag lovar att ingen alkohol är inblandad. Vi ses när jag är lite seriösare och mer utvilad!


PÖÖÖÖÖZZZZZ BitchezZ <3 / Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback