Förkyld

Sitter på skolan nu och pluggar litegrann (och sitter lite på facebook också), men det går ändå hyffsat bra med min uppsats som jag jobbat med de senaste lektionerna. Jag kan säga redan nu att det inte är någon bra dag idag. Vaknade imorse klockan 8.13 (bussen går 25 över och man måste gå typ 17 över) så det blev oerhört stressigt. Slängde bara ner tandborste + tandkräm i väskan och for på ett ungefär. Det blev inte bättre när jag försökte prata och märkte att jag inte hade någon röst heller. Det har blivit lite bättre med rösten, nu kan man i alla fall höra vad jag säger men däremot har jag fortfarande grymt ont i halsen och jag har bestämt att jag inte kan vara med på idrotten idag.

Så det blir väl inte heller att hitta på så mycket idag, men det är bra. Måste hem och plugga, storstäda mitt rum och så vidare. Det ser inte vackert ut. Så min dag kommer ändå bli fullbokade med mindre roliga saker. Kanske hinner med en powernap mellan allt också. Jaja, nu ska jag fortsätta med skolarbetet.

Kommentarer
elena säger:

hej, jätte fin blogg!

Ha en super bra dag. Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust :)

2010-01-27 | 14:06:39
Bloggadress: http://elenapeyron.blogg.se/
Mattias säger:

lägger till dig nu =)

2010-01-27 | 19:13:19
Bloggadress: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback